onsdag 4. januar 2012

Kamillas "Bloggerfeil"

Jeg har akkurat lest Kamilla Systaddal innlegg på bloggen hennes og jeg har noen kommentarer til innlegget hennes.

Kamilla missliker det hun kaller "bloggerfeil", det syntes ikke jeg heller gjør bloggen noe interessant. Men jeg ser overhode ikke noe grunn til å legge seg opp i slike ting, om en blogger velger å bruke mye smilefjes, bruke ett annet skriftspråk enn sitt eget eller å kommentere sin egen blogg er noe vi andre bloggere skal bry oss om.

Bloggere må får lov til å ha bloggen sin som de selv ønsker. Om de velger å bruke smileys, eller om de vil kommentere sin egen blogg så er det deres valg. Om det gjør at få mennesker velger å lese deres blogg så er ikke det noe vi skal legge oss opp i. De må få lov til å ha bloggen på sin måte.

1 kommentar:

  1. Liker holdningen din. Det gir mening og jeg støtter de fleste punktene dine, bortsett fra den greien med smilefjesene, jeg hater de virkelig. Men ganske god holdning å tenke at vi ikke bør legge oss opp i hvordan noen skriver en blogg, når bloggen er god.

    SvarSlett